Forintul de aur al Mariei este de 2.000 de forinți

Informații numismatice

  • Mária aranyforintja 2000 Forint
  • Mária aranyforintja 2000 Forint

Anunțați-mă când încărcăm un produs ca acesta:

Vreau o notificare!

Țară: Ungaria (Europa)
Serie:Forinți de aur maghiari medievali
Subiect: forintul de aur al Mariei
Tip: Memorie
Titlu: 2000 Forint
Material: Cupru-nichel-zinc
Greutate: 2,7 g
Diametru: 20 mm
Prima pagina: Az emlékérme előlapjának szélén található gyöngysor-szegélyen belül, felső köriratban a „MAGYARORSZÁG”, alsó köriratban – egymástól ponttal elválasztva – az „50 000” értékjelzés és a „FORINT” felirat olvasható. A felső és az alsó köriratot bal oldalon, középen a „2014” verési évszám, jobb oldalon, középen a „BP.” verdejel választja el. A középmezőben – hatkaréjos, gótikus díszű keretben – a Mária királynő által kibocsátott aranyforint előlapja alapján készült érmeábrázolás látható.
Coperta din spate: Az emlékérme hátlapjának szélén található gyöngysor-szegélyen belül, felső köriratban a „MÁRIA” és az „1382-1395”, alsó köriratban az „ARANYFORINTJA” felirat olvasható. A felső és az alsó köriratot bal oldalon, középen Soltra E. Tamás tervezőművész mesterjegye, jobb oldalon, középen egy pont választja el. A középmezőben a Mária királynő által kibocsátott aranyforint hátlapjának ábrázolása látható. A piefort emlékérme szélén a „+ MARIA • DEI • GRATIA • REGINA • VNGARIE” szélfelirat olvasható.
Franjuri: Neted
Descriere: Banca Magyar Nemzeti a emis o monedă comemorativă de aur cu o valoare nominală de 50.000 HUF sub denumirea de „forintul de aur al Mária” ca monedă Piefort standard și cu greutate cvadruplă, precum și o versiune din metale neferoase a monedei comemorative cu o valoare nominală de 2.000 HUF. produs. Moneda comemorativă a apărut ca al treilea element al seriei forinților de aur maghiari medievali.
Designer: SOLTRA E. Tamás
Motivul: Regină, I. Maria
În coloana Valoare, afișăm cel mai mare preț de lichidare sau de vânzare înregistrat pe site-ul nostru din 2018, fără a lua în considerare data epuizării sau alte caracteristici specifice ale produsului (de exemplu, starea, defecte, revizii ocazionale etc.). . Deoarece valoarea este determinată în mare măsură de evoluțiile actuale ale pieței, valorile afișate pot fi interpretate doar ca un etalon de referință și nu ca prețul curent al pieței.

Articole de vânzare: